Mgr. Nikoleta Manduchová
Pedagožka, překladatelka, specialistka na jazykovou on-line výuku dětí, věnuje se poradenství v oblasti jazykového vzdělávání, vytváří výukové materiály pro děti, studenty a učitele. Sleduje, aby naše společnost rostla tím správným směrem.
Kontakt: nikoleta.manduchova@altya.cz
Mám vystudované učitelství germanistiky a slovenského jazyka a literatury. Součástí mého studia byly také státní zkoušky z pedagogiky, psychologie, sociologie a didaktiky. Ve spolupráci s Univerzitou Palackého v Olomouci jsem vedla webináře pro rodiče a učitele na témata: Jak na cizí jazyky u dětí s ADHD a Jak na cizí jazyky u dětí s poruchami učení. Moje studium učitelství jazyků a touha přinést do vzdělávání lehkost, radost, efektivitu a praktické využití se staly počátkem pro založení Vzdělávacího centra ALTYA.
Krátký příběh mé cesty:
Mnoho lidí se mě často ptá, proč neučím ve škole, ale rozhodla jsem se jít cestou soukromého online vzdělávání. Jedním z hlavních důvodů bylo to, že jsem se chtěla věnovat skutečnému učení a vytvořit prostor, kde bude každému studentovi, který o danou výuku projeví zájem umožněný individuální přístup, který jej povede cestou vlastního sebepoznání a učení v lehkosti a radosti.
Jsem totiž přesvědčena o tom, že právě soukromá výuka má volné ruce v tom, aby mohla vytvořit vhodné podmínky učení pro každého studenta.
Proto v roce 2018 vzniklo vzdělávací společnost ALTYA, abych se mohla plně věnovat tomu, v co věřím a svobodně tvořit to, co mi ve vzdělávání dává smysl.
- 7 let výuky
- přes 6000 odučených hodin
- 5 let buduji vzdělávací společnost ALTYA, s.r.o.
- 7 let si tvořím vlastní výukové materiály
- zakládám si na přístupu - učení v lehkosti
- vyučuji německý a arabský jazyk
- miluji práci s dětmi, mám však bohaté zkušenosti i s výukou dospělých
- významných výsledků dosahuji i u studentů s poruchami učení
- kromě výuky se věnuji i školení, přednáškám, konzultacím pro rodiče, učitele a vysokoškolské studenty
Výběr mých certifikací
Nabízím osobné a on-line konzultace na témata:
- UČENÍ V LEHKOSTI A RADOSTI
- EMOČNÍ PŘÍSTUP K UČENÍ, JAKO ÚČINNÁ FORMA VZDĚLÁVÁNÍ
- JAK VÉST DĚTI K TOUZE UČIT SE
- JAK NA CIZÍ JAZYKY V DOMÁCÍM VZDĚLÁVÁN
- JAK NA VÝUKU JAZYKŮ U DĚTÍ S ADHD
- JAK NA VÝUKU JAZYKŮ U DĚTÍ S PORUCHAMI UČENÍ
- JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ (obecně)
- UČME JAZYKY EFEKTIVNĚ BEZ KNIH
- EFEKTIVNÍ METODY UČENÍ SE NOVÉ SLOVNÍ ZÁSOBY
- JAK VZDĚLÁVAT V 21. STOLETÍ
Dané konzultace mohou využít jednotlivci, školy a vzdělávací instituce. Nabízím konzultace, přednášky, semináře k uvedeným, ale i jiným tématům podle Vašich potřeb.
E-booky a příručky:
Rozdíly v užití německých slov - Šikovná příručka pro úrovně A1-C1
Konverzační balíček pro učitele
Články:
3 Největší mýty o jazykových lektorech, na které si dejte pozor
4 cvičení, kterými zvýšíte koncentraci Vašeho dítěte
Naše dítě se nechce učit, co s tím?
Jak vaše dítě skutečně něco naučit?
Jak začít se čtením knih v cizím jazyce?
Domácí vzdělávání nemá být boj proti systému
Jak vést děti k touze učit se? – část I.
Databáze jazykových materiálů ALTYA pro studenty, učitele a rodiče
Co všechno navíc u nás získáte za cenu jedné lekce?
Proč děti ve škole trestáme za to, když udělají chybu?
Emoční přístup k učení, jako účinná forma vzdělávání?
Festival cizích jazyků v Bratislavě
Rozhovor pro firmu Office option, s.r.o. o tom, že vzdělávat se dá i jinak